Clubgeschiedenis

Voetbalvereniging Pekelder Boys is opgericht op 26 juni 1946. De thuishaven van de club is het Rutger Oldeboom Sportpark in Nieuwe Pekela. Het tenue van vv Pekelder Boys bestaat uit witte shirts, rode broeken en rode kousen. In het lopende seizoen komt het vlaggenschip van de vereniging komt uit in de vierde klasse zondag.

Meer dan voetbal

Naast het voetbal organiseert vv Pekelder Boys ook andere sociale en maatschappelijke activiteiten. Hiermee is de vereniging veel meer dan alleen maar de plaatselijke voetbalclub. De activiteiten worden georganiseerd voor jong en oud, voor leden en niet-leden. Met het organiseren van deze activiteiten is de vv Pekelder Boys samen met dorpshuis De Riggel de spil van de gemeenschap in Boven Pekela en omgeving.

Verzekering

De Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond heeft voor de bij haar aangesloten verenigingen en hun leden een aansprakelijkheids- en ongevallenverzekering afgesloten.

Sportverzorging

Pekelder Boys biedt ieder lid van de vereniging de mogelijkheid voor sportverzorging. Onze gediplomeerde fysiotherapeut is aanwezig op dinsdag- en donderdagavond.