Ard Leraar nieuwe hoofdtrainer vv Pekelder Boys

Ard Leeraar wordt met ingang van het volgende seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Pekelder Boys. Het bestuur van de 4e klasser heeft afgelopen week een overeenstemming bereikt.

Leeraar volgt Tonnie Huft op, die volgend jaar trainer wordt bij Altveer. Ook in het nieuwe seizoen zal Jos Wortelboer aanblijven als leider van het eerste elftal. Een belangrijke kracht van Pekelder Boys is dat er met grote regelmaat talentvolle spelers vanuit de jeugdafdeling doorstromen naar het eerste elftal.

Met Leeraar trekt de club een trainer aan, die met name veel ervaring heeft met jeugd en jongere spelers. De vereniging wil talentvolle jonge spelers veel kansen geven en denkt dat het duo Leeraar en Wortelboer hier uitermate geschikt voor is. In het komende seizoen beschikt Pekelder Boys over een goede mix aan spelers waar het duo mee aan de slag kan.

Leeraar heeft zich voor een jaar aan de club verbonden en was eerder trainer bij Drieborg en de JO17 van Heiligerlee.