Lancering kledinglijn VV Pekelder Boys

Beste voetballers en supporters van VV Pekelder Boys

Zoals vorige week aangekondigd is vanaf vandaag de officiële Adidas-webshop van VV Pekelder Boys on-line!

Grote clubs als Real Madrid, Manchester United, Arsenal, Olympique Lyon, Bayern München, Juventus en Ajax worden gekleed door Adidas, maar nu dus ook VV Pekelder Boys.

We streven er naar dat binnen een paar jaar alle teams hetzelfde mooie Adidas-tenue en presentatiekleding dragen.

Uiteraard zijn er ook andere mooie artikelen via de webshop te verkrijgen.

Check de webshop via: Pekelder Boys (adidasteam.com) en vul bij bestelling de volgende kortingscode in voor 20% korting op alle artikelen:    pekelderboys20

Daarnaast kun je je ook aanmelden voor Adiclub via de app. Wanneer jullie je hiervoor aanmelden krijg je buiten de webshop om kortingen op nieuwe voetbalschoenen en eventueel niet-voetbal artikelen. Daarnaast worden er exclusieve prijstrekkingen gedaan onder de Adidas TEAM aanmeldingen via Adiclub. Hierdoor is de win kans op bijvoorbeeld kaarten voor een eredivisie-wedstrijd veel groter. De link voor Adiclub is https://a.did.as/adidasTEAM_VVPekelderBoys.

Scan de QR code en word lid!

Wanneer we als eerste 25 aanmeldingen op de Adiclub hebben dan krijgen we 3 wedstrijdballen twv 150 cadeau!

Veel plezier op de webshop!