Het seizoen zit erop, tijd voor een korte nabeschouwing met allereerst een blik op de resultaten;

Van jo8 werd geen stand bijgehouden, maar ze hebben goed hun best gedaan.
Jo11 had zware tegenstanders in hun klasse en eindigde voor de winter als laatste en na de winter op de voorlaatste plek.
Jo13 debuteerde op groot veld in de 4e klasse en werd meteen kampioen! Na de winter werd het een klasse hoger lastiger en met 10 punten werd uiteindelijk de 9e plek behaald.
Jo14 werd in de 2e klasse voor de winter knap 4e en had het na de winter lastiger. Met 7 punten eindigde het op de laatste plek in een zware klasse.
Jo17 eindigde in een wisselvallig seizoen 2 keer in de middenmoot van hun klasse.

Voor de senioren was het een lastig seizoen.
Het lukte het eerste elftal niet om uit de onderste regionen weg te komen en eindigde uiteindelijk met 13 punten op de tiende plek.
Het 2e elftal deed het iets beter met 18 punten en een negende plek in de eindklassering.
Het 3e elftal was met 19 punten en een 8ste plek nog iets beter geëindigd.
Ook het damesteam eindigde op de 8ste plek in de 5e klasse maar speelde wel 27 punten bij elkaar.

Vooral bij de lagere herenteams was het af en toe flink puzzelen om de elftallen op zondagochtend weer voor elkaar te krijgen.
Door vele afzeggingen was het helaas af en toe toch noodzakelijk om een wedstrijd te verplaatsen.
De selecties zijn smal, maar met de juiste inzet van iedereen om aanwezig te zijn moet dit volgend seizoen beter kunnen.

Maar nu is het zomerstop, tijd om te genieten van welverdiende voetbalrust en en een lekkere vakantie.

We willen alle vrijwilligers bedanken die zich op welke manier dan ook ingezet hebben voor onze vereniging.
We hopen volgend seizoen weer een beroep op jullie te mogen doen!
En mocht je je als vrijwilliger willen inzetten?
Graag!

Stuur een mailtje naar info@vvpekelderboys.nl of spreek/app 1 van onze bestuursleden (contactgegevens staan op de site)

We zijn onder andere op zoek naar:
Kantine medewerk(st)ers
Hulp schoonmaakploeg
Scheidsrechters jeugd
Scheidsrechters senioren
Website/Social Media beheerder(s)
Kabouter trainer
Inkoop mederwerk(st)er

We wensen iedereen alvast een hele fijne vakantie.
Tot volgend seizoen!

VV Pekelder Boys