WIJ zijn Pekelder Boys, jij helpt de vereniging toch ook mee?!

Vrijwilligers gezocht!Zonder vrijwilligers geen voetbal. Je leest het vaak, maar we staan er waarschijnlijk te weinig bij stil.De meeste verenigingen hebben al jaren te maken met een terugloop in het aantal vrijwilligers. Helaas merken we dat bij onze vereniging ook, maar het is inmiddels echt tijd om het tij te keren!Als voetbalvereniging in de erg kleine dorpskern van Boven Pekela heeft VV Pekelder Boys altijd een belangrijke rol gespeeld. Maar zonder voldoende vrijwilligers komt het voortbestaan van de club serieus in gevaar.Wie in onze kantine is geweest kan over de club lezen: “Tot stand gebracht door eigen kracht”. Iets om erg trots op te zijn als je onze accommodatie ziet. We willen dit dan ook absoluut niet verloren laten gaan, maar daar zijn we wel hulp voor nodig.Vind jij het ook belangrijk dat VV Pekelder Boys kan blijven bestaan?Stuur dan een appje met de tekst ‘Je mag mij bellen’ naar 0653583471 of mail naar info@vvpekelderboys.nlWe zullen dan zsm contact met je opnemen en kijken op welke manier je kunt bijdragen.Een kleine greep uit mogelijkheden om je in te zetten als vrijwilliger:
  • Kantinemedewerk(st)ers op dagdelen zaterdag of zondag
  • Kantinemederwerk(st)ers op dinsdag of donderdagavond
  • Hulp schoonmaakploeg op maandagochtend
  • Hulp onderhoudsteam
  • Scheidsrechters voor de jeugd op zaterdagochtend
  • Scheidsrechters voor de senioren op zondagochtend
  • Website / Social media beheerder(s)
  • Kaboutertrainer op zaterdagochtend
  • Kantine-inkoop medewerk(st)er
  • Jeugd- of senioren leider
  • Bestuursfunctie
Mocht je zelf voor andere taken beschikbaar zijn of ideeën hebben, laat het ons dan ook graag weten!Er moet iets gebeuren en dat kunnen we alleen met z’n allen.WIJ zijn Pekelder Boys!